? ??????????????Dark Tree? ????? ?????? ???Rating: 4.2 (11 Ratings)??111 Grabs Today. 5892 Total Grabs. ??
????Get the Code?? ?? ?????Skin Deep? ????? ?????? ???Rating: 4.7 (3 Ratings)??98 Grabs Today. 3559 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Live, Love, Laugh? ????? ?????? ???Rating: 4.5 (6 R CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

berzikirlah...

Wednesday, June 17, 2009

cintaa

Jangan simpan kata kata cinta pada orang yang tersayang sehingga dia meninggal dunia, lantaran akhirnya kamu terpaksa catatkan kata-kata cinta itu pada pusaranya.
Cinta datang kepada orang yang masih mempunyai harapan walaupun mereka telah dikecewakan. Kepada mereka yang masih percaya, walaupun mereka telah dikhianati.
Perasaan cinta itu dimulai dari mata, sedangkan rasa suka dimulai dari telinga. Jadi jika kamu mahu berhenti menyukai seseorang, cukup dengan menutup telinga.
Jangan sesekali mengucapkan selamat tinggal jika kamu masih mau mencuba. Jangan sesekali mengatakan kamu tak mencintainya lagi jika, kamu masih tidak dapat melupakan.
Cinta tidak pernah meminta ia sentiasa memberi, cinta membawa penderitaan, tetapi tidak pernah berdendam, tak pernah membalas dendam.
Cinta itu suci, mahal, dan tinggi tarafnya. Sifat cinta itu sempurna. Jika tidak, cinta akan cacat. Itulah cinta sebenar cinta.
Cinta tak kira dimana dan apa yang dilakukan, ia sentiasa teringat kepada orang yang dicintai, Seolah olah fikirannya tidak berupaya memikirkan perkara lain.
Percintaan penuh dengan percubaan. Tidak pernah bebas dari penderitaan, kebimbangan dan ketakutan. Dunia cinta juga dipenuhi dengan keindahan, kemesraan dan kenikmatan.
Cinta itu boleh datang tanpa disedari dan kita akan membelai dan bajainya supaya ia semakin utuh tapi pernah tidak kita fikir cinta juga boleh merubah segala-galanya.

0 comments: