? ??????????????Dark Tree? ????? ?????? ???Rating: 4.2 (11 Ratings)??111 Grabs Today. 5892 Total Grabs. ??
????Get the Code?? ?? ?????Skin Deep? ????? ?????? ???Rating: 4.7 (3 Ratings)??98 Grabs Today. 3559 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Live, Love, Laugh? ????? ?????? ???Rating: 4.5 (6 R CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

berzikirlah...

Tuesday, November 10, 2009

SELAMAT HARI LAHIR

Selamat hari lahir, aku tujukan buat diriku. dah berusia dan masa telah membuat aku semakin dewasa.
terima kasih mak abah kerna tanpamu aku tak bisa menjengah dunia,
terima kasih suamiku tanpamu aku tak bisa mengecap bahagia,
terima kasih anak-anakku tanpa kalian umi rasa sia-sia,
terima kasih sahabat-sahabatku tanpa kamu apalah yang aku ada,
terima kasih anak didikku tanpamu cikgu bukan siapa-siapa
terima kasih yang menghinaku tanpa hinaan itu aku mungkin alpa,
terima kasih pada semua.
hari ini merupakan hari yang cukup bermakna buat ku sebagai anak, sebagai isteri, sebagai umi dan sebagai sahabat yang mengerti.
semakin meningkat usia semakin banyak yang aku pelajari dalam meniti hari-hari,yang manis mahupun yang pahit aku tegah hadapi
bila tiba saatnya nanti aku akan pergi bersama jutaan memori yang akan terus terpahat di sanubari.

0 comments: